emmalundbergg

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Nationaldagen i Sveriges huvudstad

Av Emma Lundberg - 6 juni 2013 23:19

Jag, mormor och syster är nere i huvudstaden och ska se när kusin Helena tar sin sjuksköterskeexamen. Nationaldagen gav oss strålande väder, med shopping, mysiga fikastunder och restaurangkäk på Stockholms coolaste restaurang.


                 

Jag och Helenas franska bulldog Ruby

   

Mormor, Ruby och Helena


Några bilder inifrån restaurangen. Dock sämre kvalité då jag fotat med telefonen.


         

table for 2

   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Lundberg - 30 maj 2013 23:33

Den 21 maj fyllde Johan 12 år! Detta firade med presenter, sol och mina hembakta cupcakes.         ...

Av Emma Lundberg - 22 april 2013 12:55


I helgen har jag varit hemma, städat, hängt med Emelie och snackat med Lucas på skype. I princip så. Har även grillat utomhus för första gången i år, nu börjar äntligen våren komma. Åh vad jag längtar till sommaren! En grej till, jag kanske ska åka...

Av Emma Lundberg - 20 april 2013 13:34

Tyvärr på grund av många omständigheter har jag behövt lämna mitt vackra Spanien och Funkan och alla nära kompisar för att flytta tillbaka till Sverige. Känns mycket tråkigt att jag behövt göra det men så är läget nu och jag får helt enkelt försöka f...

Av Emma Lundberg - 19 februari 2013 23:09

I helgen var vi i Sierra Nevada med skolan och åkte slalom. Det var så himla häftigt! Lite kul att få känna på lite snö igen också men trivs rätt bra med att ha det lite varmare för en gångs skull. Vi bodde över natten till lördag på ett fyrstjärnigt...

Av Emma Lundberg - 6 februari 2013 19:14

Helgen i stora drag: - Sovit hos Linnéa - Käkat amerikanska pannkakor på ett café till frukost - Shoppat loss med Linnéa och färgmatchat som tusan - Haft fotografering på Linnéas tak - Kollat på melodifestivalen på skolan - Hängt med trev...

Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards