emmalundbergg

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Emma Lundberg - 19 februari 2013 23:09

I helgen var vi i Sierra Nevada med skolan och åkte slalom. Det var så himla häftigt! Lite kul att få känna på lite snö igen också men trivs rätt bra med att ha det lite varmare för en gångs skull. Vi bodde över natten till lördag på ett fyrstjärnigt hotell som var sååå fint, vi fick även veta att världens bästa fotbollslag FC Barcelona skulle bo där kommande natt, tyvärr hann vi inte träffa på någon av dem. 


På lördagen var vi i Granada och Alhambra på en liten guidad tur, kommer upp mer här om det senare men nu är jag för trött för att skriva om det.

För tillfället är jag lite sjuk och har som vanligt jätteont i huvudet varje dag, vill bara att det ska gå över..


Annars så flyter livet på rätt bra, lov nästa vecka och pappa kommer på söndag, ska bli kul!


kiss kiss


Emma


                               

Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards