emmalundbergg

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Emma Lundberg - 6 februari 2013 19:14

Helgen i stora drag:

- Sovit hos Linnéa

- Käkat amerikanska pannkakor på ett café till frukost

- Shoppat loss med Linnéa och färgmatchat som tusan

- Haft fotografering på Linnéas tak

- Kollat på melodifestivalen på skolan

- Hängt med trevliga människor


Typ så. Nu är det åter vardag igen men taggar tills på lördag då jag åker till Cadiz på karnevalen, ska bli så kul!


peace out 


           

mina kläder/t-shirt - ZARA/kjol - Stradivarius/Halsband (Linnéas) - Stradivarius/väska(Linnéas) - H&M/skor - ZARA/skärp - Stradivarius

Linnéas kläder/t-shirt (Min) - ZARA/Plånbok och skärp (Mitt) - Stradivarius



Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards