emmalundbergg

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Emma Lundberg - 21 oktober 2012 17:33

I lördags klockan 8 åkte hela gymnasiet med buss till den underbara staden Sevilla. Där fick vi lära oss lite av historian och om olika byggnader, vi gick in i det vackra Castillot och ända upp i tornet där det var underbar utsikt. Sedan satte sig jag, Emilia, Elin, VG och Kevin på en mysig restaurang/café och jag tog en ceasarsallad som var jättegod. Dagen avslutade vi med en frappucino på Starbucks och sedan de tre och en halv timmarna hem till Fuengirola igen. I Sevilla var det strålande sol och varmt och i Fuengirola hade det regnat hela dagen och varit kallt, vad tur!


                                                                                               


Av Emma Lundberg - 21 oktober 2012 17:19

I helgen har det varit svenska dagar på köpcentret Miramar och i fredags hjälpte jag och Linnéa och två andra tjejer till och var utklädda till Pippi Långstrump och gav bort ballonger och sånt till barn. På kvällen var det käk på skolan, vi åt Sibylla-meal, alltså korv, hemgjord mos och räksallad, mycket gott.

På kvällen gick vi ut och dansade en sväng på Heaven´s, mycket kul!


             

På bilden: Jag, Melwin, Martin, Linnéa

Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards