emmalundbergg

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Emma Lundberg - 18 oktober 2012 16:56

Måste bara få göra ett eget inlägg till min älskade katt Hugo. Världens mest underbara kille, saknar honom så mycket medan jag är här bort från honom. Vem behöver en pojkvän när jag har honom, han är så himla fin! Kanske verkar fjantigt nu att jag tycker så mycket om en katt men Hugo är en speciell liten kisse, alltid snäll och så otroligt cariñoso, kärleksfull! Saknar dig Hugo!! <3


         

Av Emma Lundberg - 18 oktober 2012 16:05

Sjuk idag och igår. Lite less på att vara sjuk hela tiden nu men antar att det kanske beror på att jag helt enkelt sover för lite. Sjukt mycket plugg börjar rulla in nu och har ett svenkatal i morgon som jag helt enkelt inte får ihop, någon som vill hjälpa mig? Känner mig fortfarande helt slö och sjuk fastän jag varit hemma i två dagar och bara sovit, hade nog egentligen behövt vara hemma imorn också, får se hur det blir. 

Är i alla fall sjukt sugen på svensk höst nu, och min syrra la upp en massa härliga höstbilder på sin blogg så blev väldigt avundsjuk. Just nu vill jag ha höst, min älskade katt Hugo, vår mysiga, lurviga filt hemma, en kopp munkte i en muminmugg och att kolla på harry potter med min älskade storasyster. Det hade varit den absolut fulländade sjukdagen, så mysigt. 

Men istället så är jag i Spanien, sitter instängd på mitt rum med min macbook i knät och har stängt ute solen med rullgardinen och försöker tvinga mig till att plugga fastän jag bara vill stänga igen ögonen och sova i ett sekel. haha. okej lite överdrivet kanske. Får se vad jag gör.

Puss!


                 

Första bilden tagen av syrran, sista från weheartit.com och alla andra av mig.

Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards