emmalundbergg

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Emma Lundberg - 4 oktober 2012 23:10

I går (onsdag) var det aquathlon med skolan vilket är en tävling där man i klassen ska tävla mot de andra klasserna i att springa 10 sträckor i sanden och simma 10 sträckor. Jag simmade och jag tyckte det såg så enkelt ut men de var sjukt jobbigt, alla var mycket trötta efter det och tror tyvärr att vår klass förlorade också haha, men det gör ingenting, det var kul!


På eftermiddagen fick man välja mellan olika aktiviteter och jag valde att padlla kajak. Det var superhärligt för det var strålande sol och skönt i vattnet. En mycket bra dag men efteråt var man totalt slut.                                  

Alla bilderna från tävlingarna på stranden är tagna av Alva Chambert



Av Emma Lundberg - 4 oktober 2012 22:57

Idag är det heller ingen vanlig dag utan det är väldens bästa kompis födelsedag! Idag fyller hon 17 år och måste bara säga hur mycket jag saknar henne. Emelie, du är bäst, glöm inte bort de! Love u <3


   

Av Emma Lundberg - 4 oktober 2012 22:51

Ja men hej igen efter en väldigt lång tid känns det som! Bor man i Spanien har man fullt upp hela dagarna så har inte riktigt haft tid till att blogga, men det ska jag försöka förbättra. Men mina dagar här i España är inte så dumma kan jag säga, bara att kunna gå i linne och shorts i oktober är ganska så lyxigt!

Ungefär så här ser mina dagar ut:


     

Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards