emmalundbergg

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Emma Lundberg - 23 september 2012 18:28

I onsdags så var alla värdfamiljer och gäststudenter inbjudna till tapaskväll på skolan. Det var mycket mysigt och gott. Fy vad min värdmamma är gullig alltså, så himla bra!


I går kväll (lördag) var de tacokväll på skolan så vi drog dit och käkade tacos och bakade även en kladdkaka efteråt, inte många skolor man gör så på! Efteråt hade vi tänkt kolla på film och hade fixat allting men sen visade det sig att projetorn var trasig så det blev inget av det. Istället drog vi hem till en tjej som heter petra och chillade hos henne och senare lite på stranden med gott folk! 


Idag är de en vilo/solar/pluggar-dag så sov först till typ halv ett, drog sedan ner till stranden ett tag och nu ska jag väl förhoppningsvis få lite plugg gjort!


Besos


               

Tapaskvällen på skolan!

       

Strandhäng med mango på lördagen

                       

Tacokväll och kladdkakebak på skolan på lördag kväll!

Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards