emmalundbergg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Lundberg - 31 augusti 2012 11:13











hjsjd

tja!!


Igår vid halv fyra landade jag på spansk mark i Málaga och i min nya hemland. Vi hyrade en bil och åkte till Fuengirola där vi checkade in på hotellet. Det var så sjukt varmt så man höll på att dö men jag älskar ju värme så jag ska inte klaga! Vi badade i poolen och hade det mysigt. Tyvärr så har jag inte så väldigt mycket bilder på min nya dator än så det får duga med några bilder från innan jag for :)

Idag ska jag träffa min värdfamilj (!!!) och sen ska vi nog göra en utflykt någonstans, kanske till Sevilla.


puss 




 


 

Av Emma Lundberg - 7 augusti 2012 07:26

nu alldeles snart går flyget till island! där ska jag och syrran vara i en vecka med hennes kör. vi ska vara på en körfestival i 4 dagar och resten av tiden ska vi rida Islandshästar, bada i heta källor och kolla på häftiga vattenfall. känns supercoolt att uppleva Island! ska ta massor av bilder med min nya systemkamera nikon j1 som jag lägger upp här senare!
puss på er och ses om en vecka!?

Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards