emmalundbergg

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Lundberg - 29 juli 2012 18:10

Åh halleluja, jag har äntligen beställt en kamera, jag är så glad! Den kommer om 3-5 dagar och det är en vit Nikon J1 med två objektiv, ett 10-30 och ett 30-110. This is awsome!


Besos


 

Av Emma Lundberg - 29 juli 2012 18:05

Här kommer lite fler bilder som vi fotade på Gotland. De här bilderna är fotade med vår Nikon D7000 så nu är bilderna lite bättre än vad de blir när jag fotar med min iphone :)

                     

Av Emma Lundberg - 21 juli 2012 08:37

sitter nu på jobbet och chillar lite, finns inte så mycket att göra för tillfället så kan passa på att blogga lite! Helt vanlig dag idag då, händer inget speciellt, haha alltså gud vilket tråkigt svenne-liv man har haha, men men, snart blir mitt liv spanne-liv istället (blir ju spanjorska för ett år wiiie) så man kanske ska njuta av avslappnade dagar i sverige med köttbullar och linonsylt, för sånt kommer jag att behöva vara utan snart..


Igår fyllde vackraste och bästa victoria 17 år! grattis till dig min fina, galna vän, du är så bra! kommer att sakna dig så mycket när jag drar till Spanien och du till London, men många härliga minnen kommer vi att kunna berätta för varandra sen! Puss på dig!


Den andra bilden är på Vickan, Julia och jag :)


   

Av Emma Lundberg - 17 juli 2012 17:00

nu far jag ut och springer en sväng och sedan ska jag äta och göra mig i ordning för att sedan fara till emelie och träffa lite folk och ha gött!

tjingeling!

Av Emma Lundberg - 17 juli 2012 07:17

Igår sa mamma att jag hade fått en mejl från spanien och det hade kommit redan 14 juni! det var från min värdfamilj och fy vad härliga dom verkar vara, blir nu ännu mer taggad på att fara när de var så gulliga i brevet och på bilderna. de har tre barn, varav två fortfarande bor hemma och dom verkar också trevliga, de har dessutom en hund! åh överlyckliga jag som har fått en otrolig dragning till hundar nu på senaste tiden, hoppas den är snäll och trevlig så att jag kan gosa mycket med den hihi!

Av Emma Lundberg - 15 juli 2012 18:29

Idag, 11.10, anlände vi hem till Järved igen efter en veckas semester hos mina kusiner på gotland. Det har varit helt underbart, sol varje dag och det är lite skrattretande att det samma vecka har varit regn varje dag här hemma haha. Vi har badat och solat (förhoppningsvis har jag blivit lite brun hehe) och kollat in i princip hela (eller nja, kanske inte) gotland. Självklart tog vi vår gamla husbuss från -67 med oss på resan så komforten var det inget problem med, skönt att kunna sova hela vägen för mig som älskar att sova. Nåja, tog ju såklart massa kort också men tyvärr blir det inte så jättebra kort nu pga att jag endast kan fota med min iphone nu. Snart snart köper jag min nya, snygga kamera så då blir det lite ordning! Pappa tog även kort han också med systemkameran så jag kan lägga upp dom lite senare så blir det lite bättre kvalité.


puss så länge!

                                     




Presentation


Jag heter Emma lundberg, är 16, snart 17 år och kommer från Norrland, från Örnsköldsvik. Just nu bor jag i Spanien, i Fuengirola och studerar andra året på ekonomiprogrammet. Jag tycker om att resa, fotografera, mode och djur. Hemma i Sverige har jag t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards